.UA ccTLD
.UA - наш дiм. Зробимо його кращим!
Ваша IP-адреса: 3.135.183.187
 
 Інформація щодо nic-handle
 -UANIC
 Інформація щодо epp-contact
 Транслітерація
 Публічні домени

Міжнародне співробітництво




Підсумки акції у kiev.ua

У серпні кількість доменних імен у kiev.ua зросла майже на 12% порівняно із липнем. Таке високе зростання було викликано спільною маркетинговою акцією, яку провели спільно реєстратори та адміністратор домену.

З року в рік сезон відпусток впливає на ділову активність та призводить до деякого скорочення доменних імен у столиці. Так, минулого року їх чисельність зменшилася на 0,2%, а роком раніше – на 1,1%. Підвищити активність реєстрацій та популяризувати столичний домен учасники ринку вирішили за допомогою знижок на реєстрацію нових доменних імен. При цьому знижки не стосувалися вартості продовження вже існуючих імен.

Подібні акції регулярно проводяться в інших країнах. Так, наприклад, у домені сусідньої Польщі .PL вартість доменного імені становить від 10 до. 40 злотих (від 25 до 100 грн) на рік, але при делегуванні нового імені надається знижка близько 75%. Тобто воно обійдеться реєстранту від 2,4 до 10 злотих (від 6 до 25 грн.) за перший рік. А під час маркетингових акцій можна отримати доменне ім'я ще дешевше – за 1 злотий (2,5 грн).

Низька вартість делегування приваблює клієнтів. Можливо, на самому початку співпраці з новим клієнтом реєстратор отримає невеликий збиток, зате вже через рік він зможе регулярно отримувати прибуток, обслуговуючи це доменне ім'я. Така практика дозволяє завоювати клієнтів, які сумніваються у доцільності отримання доменного імені. Пільгова ціна дозволяє їм "спробувати" цю послугу, щоб через рік вирішити, чи потрібен чи їм домен.

Досвід Польщі та інших країн і став основою для розробки умов київської акції. Її деталі на початку липня реєстратори та адміністратори публічних доменів обговорили на засіданнях робочої групи. Тоді й вирішили, що кожен реєстратор може самостійно визначати вартість делегування нових доменів і робити інші кроки щодо залучення клієнтів. Головне - щоб знижка становила не менше 20% від звичайної вартості реєстраторів.

Ця акція стала першим спільним маркетинговим заходом за участю адміністратора домену. Захід підтримали 36 реєстраторів, з яких багато хто запропонував реєстрантам нові домени за півціни. Деякі реєстратори, щоб залучити користувачів, пропонували делегування імен за вісім, а то й за п'ять гривень.

Підсумки акції компанії-учасники оцінюють неоднозначно. Одні зазначають, що акція дозволила залучити нових клієнтів. Інші - що великий попит на адреси у kiev.ua не спостерігався. А загалом столичний домен виріс майже на 12%, у ньому додалося 6,4 тис. імен. І хоча спільна акція була обмежена одним місяцем, деякі реєстратори продовжили термін дії акційних умов до середини вересня, так що користувачі ще мають можливість отримати нові домени за наднизькою ціною.

В анкетуванні, яке відбулося за підсумками акції, більшість реєстраторів вказали, що такі заходи необхідно проводити регулярно, не рідше одного разу на рік, причому у найбільш популярних доменах com.ua та kiev.ua. При цьому вони пропонують на підготовку до них відводити не менше двох – трьох місяців. А наступну акцію учасники анкетування пропонують провести напередодні Нового року.

07.09.2012